In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Tuesday, August 25, 2009

test o0o0o test

salam..

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang...

test modeling dan computerize tomography ternyata agak merisaukan aku...balik je lepas berbuka puasa dan usai isyak kat surau aku tertido..jap g ada plk imaging..hahahaha

study xmasuk pulak..bengap lak pale aku...lalalalala....

tawakal je laaaa...

mmmm...tp ntah knapa akku mcmerisaukan bnda lain...

ada orang naikkan sekor ikan yang aku nk pancing..nak masuk aquarium je..ntah laa...kalo suka pun xsemestinya memilki kan???tp serius aku risau..mmmmm...harap pemancing tu ok laa...xrosakkan sisik and mne2 bahagian ikan..nak makan siang dulu ek ikan..walaupun bangkai ikan leh makan..tp zaman jahilliyah dulu boleh da..skrg nda blh lg..ikan..jgn jd hamba dia ek..hamba cinta...cinta tu memelihara insan yang dicinta spertimana sucinye cinta tu sendiri..:) happy for u fish..jedi warrior camtu ko pn ada org blh main pedang dgn ko..:) tahniah laa supperiorrr knight...nak tahu jugak item n power dia..hehehehe..

kenapa xde sapa kejut aku...

huhuhuuuhuuuuuuuuhu

tensionnnnnnnnnnn.....lalalalalalala


selamat menempuhi pengembaraan baru ek ikan...blaja2 laaa berenang dalam aquarium lurve ek..hahahahhahahahaa


aku tujukan post ni khas utk kwn baik aku mse prtkl..:) jedi warrior aka money makerz..hahaha

nasib baik msh tyme sahur..aku xkutok ko pn..hahahahaha

*sape ek pancing ko..msti bkn calang2 org..aku nk rapat ngan ko pn payah :) anyway..may the best fisherman win..hehehehehe (sun)

doakan test aku yang aku prepare 60% jee...bnyk slide n malash glerrrr....


Hijjaz


Munajat Seorang Hamba


Dikala malam sunyi sepi
Bani insan tenggelam dalam mimpi
Musafir yang malang ini pergi membasuh diri
Untuk mengadap-Mu oh Tuhan

Lemah lutut ku berdiri
Di hadapan mu tangisanku keharuan
Hamba yang lemah serta hina
Engkau terima jua mendekati
Bersimpuh dibawah duli kebesaran-Mu

Tuhan hamba belum pasti
Bagaimana penerimaan-Mu
Dikala mendengar pengaduanku
Ku yakin Kau tak mungkiri
Dalam wahyu yang Kau nuzulkan
Kau berjanji menerima pengaduanku

Dan Kau berjanji sudi mengampunkan ku
Dari segala dosa yang ku lakukan

Ampunan-Mu Tuhan
Lebih besar dari kesalahan insan
Hamba yakin pada keampunan-Mu Tuhan
Bukan tidak redha dengan ujian
Cuma hendak mengadu pada-Mu
Tempat hamba kembali nanti di sana