In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Monday, August 24, 2009

pesta konvokasyen unimap..

salam.. dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang..
aku mohon limpah arahmat dariMu yaAllah..yaRobb

15/08/09 merupakan kemuncak pesta kovokasyen pada tahun ini..

rasanya ramai laa jugak sahabat, teman, kawan, bekas kekasih pujaan aku yang akan menghadirikan diri pada majlis ini...

hatiku berbaur-baur..apakah perasaan itu?? aku turut tidak mengerti....

happy....
aku gembira kerana mereka berjaya menamatkan pengajian..pasti terpancar sinar kegembiraan tatkala mamegang skroll yang mangambil masa 3-4 tahun untuk digapai..ada jugalepasan matrik stp diploma..aku tumpang kegembiraan mereka...

lagi aku happy akhirnya aku mampu memijak kawasan kolej kediaman sebrang ramai tanpa rasa bersalah lagi..begitu banyak kenangan suka duka disana.. duka


sorrow....
sebab aku tak berada di sana semasa majlis..aku balik awal sebab aku tak tahan kesedihan ini..ini saat terakhir aku bakal jumpa dia..dia benci aku..aku tak nak jumpa dia

regret...
if only i brought her something..a gift, a card..not even an sms----> nape dia tak msg or call aku..aku rasa aku dah dilupakan..mungkin aku patut tak jumpa dia..hanya luka lama kan berdarah kembali

blur..
am still loving her?? or it just a felling of never let... i must keep on moving...

BE CRUEL..PERCEPTION DAH LAME BUNUH ACCESS..DH LAME BUANG HATI YANG KERAP DILUKAI...

TIADA LAGI PANDA OR POLAR BEAR..HANYA KESEDIHAN DAH KEGELAPAN..

semoga sinar menemukan kami dalam ruang waktu yang lebih baik...


alamak......aku rindu dia....

;( hati ku tak de sape tahu

special decation to:----> angel_flipside


Aku Bukan Untukmu

Zaf & Lah VE

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku

Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon(mohon) maafkan aku

Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk Diriku

Kau bukannya
Kau bukannya
Untukku
Ku bukan untukkmu
(5x)

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk Diriku
Untuk Diriku