In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Thursday, August 13, 2009

aku mahu pulang

bismillah arrahman arrahim...
dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi maha penyayang...

insyaAllah aku akan balik kampung esok..betapa gembiranya hati aku untuk kembali ke pangkuan ayah ibu tercinta..

begitu banyak perkara yang terjadi sem ini yang membuatkan aku idak dapat balik kampung sekerap yang mungkin...


hatiku menangis hiba....


andai terdapat insan yang membaca tulisan ini, aku memohon seribu keampunan atas segala kesalahan kesilapan terkasar bahasa sepanjang hidup ini.. entah kenapa aku merasakan sayu untuk balik ke rumah..mmungkin kerana hatiku menangis mengenangkan keluarga yang telah lama aku tinggalkan..

single???

hakikat kejadian manusia ingin menyayangi dan disayangi..aku pernah berazam untuk melupakan semua gadis yang aku kenali dan cuba menyalurkan kasih sayang, kredit topup ku kepada ahli keluarga..ternyata azam hanya zam...

aku akhirnya terjerumus dalam alam couple..all over again...

aku bukan sahaja couple dengan seorang gadis tapi dua orang pada sem ini...Allah menguji aku apa yang aku takut selama ini...adakah mereka akan aku lukakan atau adakah aku akan diluka??aku berdoa kepadanya..aku mahu tahu apakah yang hati ini mahu..

regret..

dan aku juga..telah memutuskan persahabat dengan insan yang banyak membantu aku memberi galakkan dan dorongan pada aku..ingin sekali aku memiliki hatinya namun aku hanya kumbang biasa..tak setanding merak kayangan..aku kecewa..kerna janji aku padanya..janji kami..aku tahu aku bakal melampaui batas..kerana itu aku lari..namun aku ingin nyatakna bahawa aku suka padanya..mungkin aku cinta padantya..aku nyaris menemukan cinta yang aku inginkan..cinta yang membawa aku pada rab tapi aku ternyata tak mampu menawarekan bisa bunga larangan..perjanjian persahabatan..cinta ukhwah?? aku pun tak mengerti..tetapi aku mahu dia tahu andai suatu ketika hatinya tergerak meninjau laman ini..aku cinta padanya..kau mngajak aku padaNya aku mahu dia membawa aku kepadaNya namun kau tinggalkan aku di saat aku mula mengenalimu..aku sedih aku kecewa..nissa.. aku tanpa ragu mengakui aku telah jatuh hati padanya..wanita yang lebih kepada adik yang solehah..namun syaitan mengajak aku ke arah hubungan terlarang..sungguh aku tak menghargai hubungan adik dan abang...mungkin pada anggapanyan aku hanya kawan biasa atau aku pakciknya??

"saya suka shuib kerana shuib suka saya sebab saya kawan shuib..saya senang hati bila dengar shuib cakap macam tu..hubungan ini takkan lebih dari tu..kita buat perjanjian..kalau saya jatuh hati pada shuib saya akan putuskan hubungan kita..saya takkan hubungi shuib lagi" masih teringat perjanjian persahabatan aku dengannya..

-hati menangis kerana terpaksa menunaikan janji itu..adakah salah aku?? atau salahnya??aku masih mencari jawapan..mungkin persoalan yang takkan terjawab selamanya-


--------------------------------------------------------------------------------------------


pencuri hati perception


bagaimanakan ku mula??

secara tepatnya hati ku begitu amat senang untuk ditawan..insan yang senantiasa ingin menyintai dan dicitai..

aku bukanlah insan yang memilih dalam perhubungan..lelaki yang inginkan calon isteri yang memenuhi kriteria dan specsifikasi seorang isteri yang ideal...

mmm...aku couple lg???


mengumpul dua orang kekasih pada masa yang sama ternyata luar biasa bagiku..aku sedih aku rasa bersalah aku rasa berdosa..mak abah..maafkan anak mu ini...aku cintai Allah aku cintai rasul..aku cintai keluarga ini yaAllah..teguhkanlah hatiku mencintai mereka yang mencintaiMU


------------------------------------

akibat tensi yang melampau aku berhenti di sini..

lg..lappyy de masalah webcam..sdeyyyyy

so9..

i miss nisa, fareha, fiza, tengku, siti, nina, kak nor, kak noma, shakir ed didit aiman en rafi en abu en arsyad kak aida kak bai jen has en mee en jeff...kak zety, dr maz..

mam papa