In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Monday, January 9, 2012

Bulatan Gembira



in the name of Allah the most Gracious the most Merciful..All praise be with Him..creator of these universe..NO God Except Him...


memang agak lama aku tidak mengUPDATE blog ini..mungkin ramai yang merasakan aku dah tidak lg melibatkan diri dalam menulis blog..mungkin ya mung tidak..namun masa yg ada ini aku cuba menukilkan apa yang terlintas dalam hati ini.

sebenarnya aku xtahu nak tulis apa..tetiba mendapat request dari kwn aku supaya aku mengupdate blog..ermm lalu aku mengintai sekejap blog nye.. :) menarik..dh comey lotei je..hehe..ntah dia suruh aku update blog aku ke suruh aku tgk blog dia dh lawa :P..kekawan sudi2 la add or lawat blog dia ye : fiza hehehe

tetiba terlintas nk menulis pasal USRAH :) hehehe..mesti ramai xpcaya aku ni penah join usrah..huhu bdk ex-usrah rupenye mamat selenga ni..errkk a'a penah la join usrah jap..suatu ketika dulu..time stdy MARA Kulim n jap je kat Unimap..

pengalaman usrah aku xde la hebat atau best sgt...maybe aku terjoin usrah yg agak extreme..pada aku laa..ntahlaa maybe hidayah belum sampai kat diri..dan semestinya aku tdk berniat mengutuk mana2 kumpulan usrah apatah lagi murabbi aku yg bnyk mngajar aku tentang iman dan islam...

sebenarnye aku start kenal usrah ni masa aku ddk tmenung kt surau KMKulim 2004 2005 :) masa tu ada la bdk kelas lain..ermm nama? aku igt je..tp mcm xproper lak aku kenalkn nama dia kn..ehe dia la start sembang2 dgn aku pasal islam..ermm masa tu aku mcm respek gler la kt dia..ermm...aku start kenal maathurat kt sana la :) huhu tp skrg xde la amal sgt pn :( ermm sdey3..

pada mulanya aku agak kekok la..yelaa..kena baca surah ni bape page..solat bjemaah subuh asar wajib turun surau..pastu kene bt review pasal hadis quran yg baca..aku ni pulak jenis degil kn..huhu.. sllu turn aku aku banti je selak page mane2 kt quran tafsir aku..aku goreng scukup rasa je laa..

pernah skali tu aku join dorg tdo kt masjid, kawasan rekreasi mne2 la bhampiran..terasa sgt best..sambil kena brain wash sket otak setan aku ni..ermmm

sekarang dh keje rasa jauh je dgn surau masjid...terasa rindu zamman student.. :( huhu xtau nk taip apa...layan je vedeo ni..aku ske kt utube :P

http://www.youtube.com/watch?v=7QOqCK-hBxo&feature=related