In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Wednesday, December 22, 2010

Apa ada pada nama???


perception28278


----------------------------------------------


IN THE NAME OF ALLAH THE MOST GRACIOUS THE MOST MERCIFUL

ALL PRAISE GOES TO ALLAH THE CREATOR OF ALL..

SELAWAT AND SALAM TO OUR BELOVED PROPHET MUHAMMAD P.B.U.H

---------------------------

yesterday in a lift at my place of work...there was an incident..an incident not accident.perhaps it was an accident also..

---------------------------

pelek kan betapa title dianggap sesuatu yang penting dalam kehidupan..aku pun merasakan perkara yang sama...

ntahlaa...semua org mempunyai perspektif yang berbeza..

teringat aku suatu cerita yang diceritakan oleh kawan aku...

dulu ada pembantu..sekarang jd pembantu..tp kita bangkit semula... inshaAllah berjaya.. kuatkan semnagat..

-----------------------

dan aku ni??ntahlaa..aku xpastui laa org suka aku atau benci aku...xsemua akan suka kita..dan xsemua akan bnci kita..bergantung pada cara pembawakan diri di perantauan..perjalanan membawa bekal akhirta...

-----------------------

incident..

ada la org tu gayut sblm msk lif..aku tekan je nk turun bawah..dia masih gayut..lama laa jgk...aku buat derk je laa..huhu mika innocent aku je laa..tolak ventilator..

pastu pintu lif buka..aku msk...org tu pn msk..

sbb dia msh bcakap tepon aku tanya

"cik...aras bape ye???"

dia masih bergayut dan tekan aras 1..aku turun b1 bawah tanah...

lepas samapai aras 1 dia ckp dgn aku
"..mmm biomedic ke???dah lama org xpanggil pakcik.."

dia blah gitu jeeee


ntahlaa sapa dia..mmmm

rasa org2 penting kot..ntahlaa

wallahu'alam...


----------------------------------

teribngat time study dulu..ada doc blagk xleh panggil encik

ada prof tersalah panggil doc pn marah...

mmmmm...apa la ye nk fikir...

bukan semua kenal kita...

low profile sudah..xperlu la nk fkr sgt pangkt tu..

aku ada degree pn bt kerja lap2 mesin..cuci mesin..dh mcm cleaner pn ada...ada aku kisah???

-->yaAllah..janganla bangkitkan perasaan riak dan takbur dalam hati ini.. (~_~)