In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Tuesday, September 1, 2009

my all..maybe i'm not

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.


kelas pagi tadi dimulai dengan suasana yang agak kusam..kusam??betol ke ayat ni???tp tensi memnuhi dewan kuliah rumah kedai seberang ramai..aku tensi..amat sangat..dengan cara aku menjhawab test aritu aku merasakan keputusan yang amat teruk menanti...

statistik keputusan yang diujarkan puan sai ternyata amat menakutkan aku...namun pada hakikatnya terdapat insan yang berjaya menjawab dengan cemerlang..aku bertanbah risau...

sem ini aku mersakan pelbagai perasan bercampur baur..banyak masalah menghantui diri..namun aku malas nk cite disini..


study


sem ini aku amat tidak meminati sillabus yang ditawarkan..ditambah pula dengan final year projct aku yang tajuknya aku kurang minat..masuk ke sini juga aku tidak minat...aku xmahau belajar di sini..kukum??? unimap?? what is biomedical electronics engineering????

what the hellllllllll

dengan tiada pengiktirafan dari MQA aku terasa apa yang aku belajar adalah sia-sia...aku benci berada disini..aku disini adalah kesilapan yang amat nyata..walaupun aku dah menunaikan solat istikarah hajat dan taubat..namun aku masih berat untuk masuk mendaftar ke sini..parentku yang memaksa aku ke sini..kalaulaaa....................

i keep on dwelling on the past.. sape yg faham aku??xda sape...knapa?????



aku buat tanpa kesungguhan..not my 100% effords


mungkin ini adalah alasan aku untuk cgpa aku yang biasa..TERUK sebenarnya...aku ternyata dia kesungguhan untuk belajar..tambahan pula dengan sillabus yang tiada halatuju..aku bertambah runsing dengan halatuju kos biomedical electronics unimap...

tahun 4 ternyata mungkin kerana latar belakang lecturer yang pelbagai membuatkan kos ini seolah2 hybrid semua kos yang aku tahu..

biomedical imaging..computerize imaging..instrumental design..biomedical modeling..artificial intelligence..aku hilang arah..aku hilang halatuju..bantu aku yaAllah..aku xfaham apa aku nk jadi apabila grad nanti

adakah aku biomedical eng??electronics eng?? biomedical sc?? physic perubatan??? mechanical???

what is biomedical electronics hardcore???

BLURRRR


[al-Baqara 2:216] kamu Diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara Yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya.


aku terus menipu diri aku..keep on dwelling..what is my future..i wish you could read this o0o0oo my family..what you have done to my soul..

yaAllah..permudahkanlah urusanku..aku mohon padaMu