In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Friday, September 4, 2009

Raihan-Sesungguhnya

dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang

jadi aku munulis lg..tiada tujuan aku menulis melainkan mencoretkan rasa kegelisahan dan ketakutkan yang tidak bisa aku luahkan kepada insan bergelar manusia...selepas kepadaNYA hanya sinilah tempat aku mengadu...

tempat aku..kemahuann aku..penderitaan aku...

apakah sebenarnya ingin aku coretkan????..begitu banayak..namun aku xtahu apakah wajar untuk memnjadi tatapan umum...

get more testimonial

get code from --> perception28278™



perjumpaan aku dengannya semalam membuatkan aku terasa amat sedih..apakah yang akan terjadi pada aku dan mereka yang aku menyimpan hati padanya????

aku pernah berjanji tidak akan bercinta..menyintai dan dicintai oleh si hawa...aku sekadar pernah..aku xtahu apa nk dikata...betapa munafiknye aku...


ciri2 org munafik....

  1. apabila berjanji di mungkiri
  2. apabila diberi amanah dikhainati
  3. apabila berkata ia dusta



betapa lalainya aku dariNYA...


aku xsuka asyik2 pasal cinta....-haaaa yg ni mcm munafik gak kot..lalalalaala aku rasa aku betul2 nk brubah..tp.... *~* -


study.....

keputusan test dh kluar..amat tidak disangka...aku risau..aku xtahu apa aku study...keputusanku bagiku adalah pada minda kelas c...expend die nye aku...dengan lab yg aku malas buat..yaALLAH apakah kebodohan ini...kemalasan ini..


KEMALASAN INI....

aku jadi amat malas sejak kebelakangan ini...tambahan pula aku start main DoTA..rasanye aku amat tidak fokus sekarang..dengan laptop ni aku habiskan masa sekadar main tenet...doTA blogging..mcm sekarang ni..haihhhh... aku asyik je buang masa..dating??? aku ske dating..penyakit baru aku..mungkin sbb aku malas n mlas nk fikir so aku cari ketenangan syaitan ni...


.........sesungguhnya jalan kebaikan seperti melalui jalan berduri dan jalan syaitan itu amat mudah dan senang......


aku mahu berubah,,

tarawih....

aku semalam tak mampu nk buat tarawih 8rakaat..sedey glerrr....nyamuk yang menggigit aku melemahkan kekusyukkan aku solat selepas isyak berjamaaah aku merasakan amat sukar bagiku nk tumpu solat..selepas 4rakaat trwh kt surau..ada sesi berbual oleh ustaz unimap so aku cabut..sambung kt bilik 4rakaat lg..huhuhuhu

kudrat muda yang diabaikan...


pastu aku dating dgn my sweetheart..si comel..aku pun xfaham..apakah imanku lemah untuk menghalang dari perbuatan keji dan mungkar????


anNur 24:21. Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengikuti langkah- langkah syaitan. Barangsiapa yang mengikuti langkah-langkah syaitan, maka sesungguhnya syaitan itu menyuruh mengerjakan perbuatan yang keji dan yang mungkar. Sekiranya tidaklah karena kurnia Allah dan rahmat-Nya kepada kamu sekalian, niscaya tidak seorangpun dari kamu bersih (dari perbuatan-perbuatan keji dan mungkar itu) selama-lamanya, tetapi Allah membersihkan siapa yang dikehendaki-Nya. Dan Allah Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.

Raihan-Sesungguhnya

get code from --> perception28278™