In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Saturday, August 23, 2008

KaTak EmaS-enTry meRePEK

harini aku agak tertekan..maybe kerana pengurusan masa yang agak kurang sempurna menyebabkan aku tersepit antara kemahuan dan keperluaan.seperti biasa aku memilih keperluan dan kemahuan.hehe..i'm a greedy man..(layak ke aku gne man??)xpe la..so ni ape aku buat harini..

actually banyak yang aku buat arini..juz aku nk citer yang ni....rasa macam tak guna kalau baik sangat..nanti akan dipergunakan..maybe yes maybe no..sebenarnye aku ni baik ke??well dats others perception of me (^_^)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tgh berasap pesan air panas..huh..panasnyerrr
air kosong yg gelas lg menarik dr air yg kna bayar..huhu.. ajaib2..ke air kosong ni kna bayar ek??

ni la yg aku mkn ssh2 kluar kangar..aisey.. cmna ni??mcm xbbaloi jerk kuar


alhamdulillah..syyukur ats rzki kurniaan tuhan

~~~~~~~~~~~~~~


balik bilik aku ada jumpa katak emas..cantik la jgk..buat aku teringat pada seseorang..kwn lame..yg agak istimewa =) aku tersenyum sendirian..trasa ingin aku buat haiwan peliharaan..tp aku takut mati plk...jd aku lpsknkatak ni mcm color gold kn??

hehe..aku pegang katak..mse mle2 katak ni malu2..pastu ske lak ddk ats tgn akummm..comel kn??suke la..kalo ikutkn ati nk je msk balang.. ]:) cayang katak..
"atak..kalo sy kiss atak jd puteri cntik x???hehehe..sy single ni.."kataku yg gatal..opsss.. juz thinking to myself..kalo btl ok pe..kikiki

katak..sy nk awak jd teman sy..esok dtg lg yea..cayang sgt kt katak..jgn kuar jauh2 tkut ade ular...huhuhu..skrng musim ujan katak msti best main2 kt luar kn???

take care katak...miss u..luv u..hehehe...

aku menunggu hari esk dgn pnh harapa...

semoga hari2 yg akn lalui indah2 n pnh dgn pngajaran hdp =)