In the Name of Allâh the Most Beneficent the Most Merciful.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم YaAllah janganlah kau uji apa yang tidak termampu aku lalui ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶When You Are HURT, You Learn To HATE..On The Other Hand, When You Hurt Someone, You Are RESENTED..BUT You Start To FEEL GUILTY As Well..However, Understanding Such Pain Enables YOU to Be KIND to Others..KNOWING PAIN Helps us GROW UP, to MATURE.. ٩(-̮̮̃•̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶ We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶yaAllah..berikanlah aku kekuatan mennempuhi segala cabaran dan dugaan..aku lemah tanpaMU..٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶Starting over isn't crazy. Crazy is being miserable. and walking around half asleep, numb, day after day after day. Crazy is pretending to be happy. Pretending that the way things are is the way they have to be for the rest of your bleeding life.٩(●̮̮̃•̃)۶ If she's amazing, she wont be easy. If she's easy, she wont be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you are not worthy. The truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for -Bob Marley :٩(͡๏̯͡๏)۶..Mohon maaf atas segala salah silap.. Ikhlas dari MOHD SHUIB ABD RAHMAN..

Friday, August 22, 2008

HiDDeN ViLLaGe Of KKG Tan Sri AiSya GHaNi

journey to the ulu of unimap..kolej kediaman tan sri aisya ghani...jom kenali wang ulu


semalam aku ada la mengembara siket kat kawasan kolej kediaman yang paling aman damai sekali dekat unimap ni..
yang paling gah dan hebat..huhuhu...tapi aku terlupa pulak nk amik gambar apartment kami ni..hehehe..kayuh beskal je jejalan ..




mmm...best sebenarnya duduk wang ulu ni..hanya 10 minit dari pekan Kangar..dan center kepada kampus berterabut unimap...

wawawa..aku berbangga duduk ulu ni...

ni temapt favaurite aku mengelamun..betul2 kat kaki bukit...siap ade sawah lg..best gler..mcm dekat ye dgn alam...masyaAllah...hijau dan indah sungguh bumi ini Allah ciptakan untuk manusia

ade bukit kt kolj kediaman..stylo mylo gitu..hehe.. kt sinilah aku membongkar rahsia jurus laplace transform..kuikui..sllu la aku lpskn tension kt bukit ni...syg dier..muwahhh..tunggu kt sini smpai ble2 yea
aku pn xtahu knape..tp mcm cntik je batu n pokok ni..jd aku amik la gmbar dier..amcm?? leh bt wallpaper kn??kn?? hehe perasan lak eden ni...
hehehe..a glimpse of me...tgh tengok ape tu??? aku pn xigt aku tgh tengok ape...

ikutkan hati aku bnyk lagi aku nk upload gmbr kt sini...huhu..tp tenet ulu ni lmbap sket plk..bdk2 dh rmai blk kot..masa aku masih lagi nk amik gambar aku t engok awan mendung dh berarak lalu..jd aku pn amik beskal free yang aku dapat masa sukan staff pastu kkayuh kluar dr tempt yg mendamaikn ini...
nnti aku ada masa aku post lg =)
~~~papai~~~